בניית דפי נחיתה הינה התמחות ייחודית. על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר נדרשת עבודה רצינית של מומחים לנושא. לא כל מעצב אתרים או מתכנת שיודע להקים אתר ברמה הטכנית יודע את רזי המקצוע, שכן כל אחד מהם מתמחה בעיסוקו הספציפי.

מימוש הפוטנציאל של העסק שלך

אנו מאמינים שמגיע לכל בעל עסק לממש את הפוטנציאל שלו ואם הוא מוכן להשקיע זמן ועבודה, מן הראוי שיזכה לקטוף את הפירות. הביקוש הגואה לדפי נחיתה באתרי אינטרנט מהדהד לאורכה ולרוחבה של הרשת בשנים האחרונות. ביקוש זה יצר דרישה חזקה מאוד בשוק שהתעורר. עם עשרות אתרים שונים, שמציעים שירותים דומים אם לא זהים לגמרי, בעלי העסקים המקוונים הבינו כי אין דרך טובה ויעילה יותר למיצוי הפוטנציאל של אתר האינטרנט שלהם מאשר דף נחיתה יעיל, מדויק ועשוי כהלכה.

בניית דפי נחיתה
ליצור בידול משמעותי למול המתחרים

דפי נחיתה איכותיים באמת

ישנם מספר אלמנטים עיקריים ביצירת דפי נחיתה איכותיים באמת. כשאנו משתמשים במושג "איכות" אנו מתכוונים כמובן למיצוי הפוטנציאל העסקי של האתר, או במילים אחרות, הבנת המטרה העיקרית, הצורך ובניית האסטרטגיה היעילה ביותר להשגתה במסגרת עמוד הנחיתה.

למה דווקא דרך עמוד נחיתה?

מבלי לחרוג ממסגרת המאמר, נאמר כי פרק הזמן בו מחליט הגולש המבקר באתרכם האם הוא ממשיך הלאה לאתר אחר או נשאר אתכם בכדי לראות אם הוא יקבל את מבוקשו, הינו פרק זמן קצר מאוד. מדובר במספר שניות בודדות, מה שהופך את העמוד הראשון אליו נחשף הגולש לרגע קריטי. רגע אשר יכריע את הכף לגבי אותו הגולש-  האם הוא יומר מגולש ללקוח או לא.

אלמנטים עיקריים בבניית דפי נחיתה

דפי נחיתה טובים מתייחסים לאלמנטים רבים, אך העיקריים שבהם הינם:

בתוך כל אחד מהאלמנטים הללו ניתן למצוא עשרות משתנים וכמובן שקצרה היריעה מלהרחיב על כולם (מדובר בשנים של מחקרים בתחום והבנות יוצאות דופן).

הבסיס של דף נחיתה

עיצוב נכון

עיצוב נכון מתחיל בלוגו ומסתיים בבחירת פונטים (גופנים) לטפסים ועובר דרך קשת שלמה של פלטת-צבעים נכונה אשר מותאמת היטב לקהל הלקוחות ולמוצר/שירות  הספציפי. הייתם יכולים לדמיין את "קוקה-קולה" עם לוגו ירוק?  מה עם אתר של חנות פרחים שכולו בגוונים של שחור ואפור? בכדי לבנות את עמוד הנחיתה שלכם בצורה נכונה יש להתייחס בכבוד לקהל היעד, להבין אותו מבפנים ולהכניס לתוך העיצוב את האלמנטים העיקריים שגורמים לו לפעול – אלמנטים שנוגעים בו, מעירים אותו ויוצרים אצלו עניין- וכמה שיותר מהר.

כתיבה שיווקית, תכנות ובניית דפי נחיתה

התחום ה"אפור" של בניית דפי נחיתה טובים הוא תחום התכנות. שימוש מוגזם באלמנטים של אנימציה ותנועה הוא בעיה נפוצה באתרים בהם בעל-האתר הוא מתכנת או שביקש מהמתכנת שלו לבנות לו עמוד נחיתה. נאמר לכם רק כי עמוד נחיתה שנדרש לו יותר מדי זמן להיטען או יותר מדי פעולות והסחת דעת מהגולש מוביל לירידה באחוז ההמרה, דבר שאנחנו לא רוצים שיקרה. לגבי כל נושא הכתיבה השיווקית, הרי שכאן מדובר באמנות ייחודית של אנשי תוכן אשר יודעים לגעת במילים, להניע אנשים לפעולה מבפנים ולהעיר בהם את הנקודות של האמונה במותג, במוצר או בשירות הניתן על ידי כתיבה חכמה ומדויקת. שילוב נכון של האלמנטים הללו בבניית דף נחיתה יוביל את האתר שלכם במסלול המהיר להצלחה מסחרית.