tumblr_na0kb0BLqR1st5lhmo1_1280

איך להפוך את הסרטונים שלך לפרסומות ביוטיוב

רימרטקינג הוא ככל הנראה המהלך היעיל ביותר להמרת מבקרים ללקוחות וכשהוא נעשה נכון, אחוזי המכירות בדף שלכם מתחילים לטפס בקצב מהיר.

רימרטקינג הוא ככל הנראה המהלך היעיל ביותר להמרת מבקרים ללקוחות וכשהוא נעשה נכון, אחוזי המכירות בדף שלכם מתחילים לטפס בקצב מהיר. עיקרון הרימרקטינג, או ריטרגטינג, אומר בעצם כי פרסום ממוקד ופניה ממוקדת לגולשים שכבר הביעו עניין במוצר שלכם, יעיל הרבה יותר מפרסום כללי. עיקרון שהוכיח את עצמו כנכון סטטיסטית.

טכניקת הרימרקטינג הוכחה ככלי כל-כך יעיל, עד כי גוגל פיתחה טכנולוגיה התומכת כולה בתהליך זה. זאת כדי לייעל את יכולת ההמרה של הדף שלכם ומתוך העיקרון הבסיסי של גוגל: חשוב שאתם תרוויחו. כי רק כשאתם מרוויחים, הם מרוויחים.

אז טכנית, איך זה עובד?

כלי הרימרקטינג של גוגל בעצם מזהה את הגולשים שביקרו אצלכם (ע”י “קוקי”), ודואג כי הם ייתקלו בשם שלכם, בפרסומות שלכם ובלוגו שלכם באתרים הבאים שהם יבקרו בהם. זאת בהתאם לתוכנית שבניתם מראש, כזו המתאימה לתחום שלכם וללקוחות שלכם. כל אתר שמפרסם דרך גוגל נותן לכם גישה למבקרים שלכם גם כשהם לא אצלכם בדף. אחד המקומות העיקריים והחשובים ביותר הוא כמובן – יוטיוב.

כשגולש רואה ווידיאו שלכם הוא נחשף אליכם בצורה היעילה ביותר. גוגל זוכר אותו כך שבכל סרטון שהוא יצפה, במידה ומופיעה בו פרסומת, היא תהיה הפרסומת שלכם. כמובן שבהתאם להגדרות שלכם ולתוכנית שלכם, מה שאומר שאתם מגיעים לקהל ממוקד בצורה היעילה והמדויקת ביותר עם כלי הפרסום הטוב ביותר.

Couple making an airplane in the field

 איך מתחילים?

השלב הראשון בתהליך הוא לוודא כי יש בידיכם קוד רימרקטינג פעיל. קוד זה ניתן לכם כשאתם מייצרים קמפיין רימרקטינג בגוגל. אם אין לכם קוד רימרקטינג, אתם מוזמנים לקרוא את ההנחיות כאן על רימרקטינג בגוגל, לעקוב אחרי ההוראות ולקבל קוד מגוגל.

השלב השני הינו יצירת קישור בין חשבון היוטיוב שלכם לחשבון האדוורדס שלכם. כדי לעשות זאת:

א. גשו לחשבון אדוורדס

ב. גשו לטאב הקמפיין “campaign”

ג. לחצו על תפריט הגלילה “+ new campaign”

ד. בחרו ב”אונליין ווידאו”

לאחר שבחרתם באונליין וידאו, לחצו על הלינק שמופיע בצד השמאלי התחתון של המסך –  “link Youtube accounts”, ואז שוב על הכפתור “+ link youtube account” אשר ייקח אתכם לעמוד הכניסה לחשבון היוטיוב שלכם. הכניסו את שם המשתמש והסיסמא שלכם- וסיימתם. אתם תגיעו מיד בחזרה לחשבון האדוורדס, בו יופיע עכשיו ערוץ היוטיוב שלכם.

השלב הבא הוא יצירת קמפיין ווידאו חזק באדוורדס. כזה שייפגע בול במטרה ויתאים במדויק לקהל היעד שלכם. כדי לעשות את זה:

  1. גשו לטאב ה-campaigns, לחצו על-new campaign ובחרו online video ברשימה
  2. ייפתח חלון בטאב create campaign and ad שם תקבעו את השם, התקציב, המיקום והשפה והצעות מחיר לקליק.
  3. צרו ופרסמו את המודעה שלכם

– דרך ווידאו קיים – לחצו על טאב ה”Ads”, בחרו ב”+ new video ad” למטה, ובחרו סרטון מרשימת הסרטונים שלכם. הזינו כותרת, תיאור קצר, ועמוד נחיתה שהווידיאו מוביל אליו.

– צרו ווידאו חדש – ואז חזרו למערכת, היכנסו לחשבון, וטענו את הסרטון לפי התהליך הנ”ל

שילוב מנצח בין רימרקטינג לווידיאו

רימרקטינג הוא כלי מנצח. אבל כדי שהוא יעבוד צריך להכיר את יסודות השיווק. מאמר זה לא נועד לכך, אך בכל זאת כדאי לזכור שאחד המדיומים החזקים ביותר לפרסום הינו מדיום הווידיאו, כשהערוץ השולט בימינו הוא יוטיוב שבבעלות גוגל.

אם יש לכם סרטון איכותי שעשוי כהלכה, מהיום תוכלו לוודא כי הוא מופיע כפרסומת ביוטיוב. לא סתם בצורה רנדומאלית, אלא בפני אותם האנשים שמתעניינים במוצר שלכם וכבר ביקרו אצלכם. שילוב זה הוא רימרקטינג במיטבו! מהלך שיקפיץ את המכירות שלכם וייקח את הדף שלכם לשלב הבא.

רשמו תגובה

אם בא לך לשתף...

קבלו הצעת מחיר

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

תנו לייק

גלילה לראש העמוד