bgs

הדרך היעילה לניהול רשימת תפוצה

דפי נחיתה הם בין הכלים היעילים ביותר להגדלת אחוז ההמרות בעולם הדיגיטלי. עסקים רבים מדלגים באלגנטיות על האפשרות הזו, וחושבים שמדובר באופציה יקרה ומורכבת, שגוזלת הרבה זמן ומשאבים. האמת היא שעם מערכת מתקדמת לבניה וניהול דפי נחיתה ניתן להביא להרשמת משתמשים ולהגדלת רשימת התפוצה שלכם, הרבה יותר מכל קמפיין שיווקי אחר. כל שעליכם לעשות 02הוא להירשם למערכת דפי נחיתה, ועדיף כזו הכוללת פיצ’רים מתקדמים למעקב אחר משתמשים ותוצאות הקמפיין, ואתם מסודרים.

מעקב מסודר אחר הנמענים

לאחר שבניתם את דף הנחיתה, ושחררתם אותו לחופשי ברחבי הרשת, וודאי תהיו מעוניינים לבדוק מי נרשם לרשימת התפוצה שלכם והאם נעזר במוצרים או בשירותים שלכם. במאמר מוסגר כדאי יהיה לשים לב, שבמידה ורשימת התפוצה שלכם לא גדלה כעבור מספר חודשים, כנראה שיהיה עליכם לבדוק אם פעלתם כשורה. אחת הדרכים היעילות ביותר לבסס את רשימת התפוצה שלכם על משתמשים איכותיים ומתעניינים, היא לעקוב אחר משתמשים מוגדרים. אל תחששו, מדובר באקט חוקי לחלוטין, שמטרתו לחשוף מה הם תחומי העניין של הנרשמים שלכם, על אילו קישורים הקליקו, כמה פעמים הם שקלו לבצע רכישה וכדומה.

לדוגמא:

עקבתם אחרי דני, שנרשם לשירות שלכם לפני כמה חודשים. ממעקב של חודשים גיליתם שדני אכן פותח את המיילים שלכם בעקביות, אך לא משלם על מוצרים או שירותים שאתם מציעים. בשלב זה, אולי כדאי שתשקלו לבצע ניסוי קטן, ולצרף אותו לרשימת תפוצה חדשה של מבצעים בלעדיים, או שירותים במחירים מינימליים. כך יגדלו הסיכויים שישלח לו חומר רלוונטי, שבאמת יעניין אותו ויועיל למאמצי השיווק שלכם. אפשרות ייחודית זו, מאפשרת לכם לדוור באופן מתאים, לכל נמען בנפרד. נפלא, נכון?

התאמה אישית של תוכן לנמענים מסוימים

שיטה נוספת לבסס את רשימת התפוצה שלכם על משתמשים מתעניינים, נקראת פרסונליזציה. בעברית פרסונליזציה היא התאמה לפי נמען, כלי יעיל נוסף של מערכת דפי הנחיתה, המאפשר לכם להתאים את הכותרת, התוכן והתמונות בניוזלטר שלכם לכל אחד מהנמענים, וליצור תחושה של התאמה אישית.

להלן כמה כלים שימושיים נפוצים, שיסייעו לנמענים שלכם לחוש שחשבתם עליהם:

  • פניה אישית – ניתן לשלב בשורת הנושא או בתוכן הניוזלטר מסרים שונים המבוססים על שם הנמען, כתובת אישית או כל פרט אחר שדליתם לגביו, שיעניקו לו תשומת לב
  • תהליכים שיווקיים אוטומטיים בהתאמה אישית – ניתן לשלוח לכל אחד מהנמענים הודעה אוטומטית לפני יום ההולדת, או כל אירוע אחר בעל ערך עבורם. אם תרצו להגדיל את יעילות הקמפיין, תוכלו לדוור באותו ההודעה על מבצעים והטבות מיוחדות
  • תמונות ייחודיות – תוכלו לשגר במייל שלכם אימוג’י מעניין או תמונה שקשורה למקום המגורים או לתחום העניין של המשתמש. לדוגמא: אם המשתמש שלכם מתגורר בירושלים, תוכלו לשלב תמונות של הכותל המערבי בדיוור שלכם. הנרשמים שלכם ישמחו לגלות שחשבתם עליהם, וישמחו לתת בכם אמון לאחר שיבחינו שאתם מכירים את תחומי העניין שלהם

הטייס האוטומטי – המערכת שעושה עבורכם את הכול

הלקוחות שלכם מקבלים עשרות מיילים מכל מיני בתי עסק, כיצד תוודאו שיזכרו דווקא אתכם, ומה שיש לכם להציע? לשם כך מציעות מערכות דפי הנחיתה את האוטורספונדרים, הפיצ’רים המתקדמים הפועלים על טייס אוטומטי. מדובר במיילים המדוורים ללקוחות שלכם לאחר שביצעו פעולה כלשהי. לדוגמא: יש לכם נרשמים חדשים? תוכלו לשלוח להם מייל היכרות עם יתרונות המוצרים או השירותים שלכם כדי שיכירו אתכם. רוצים שהלקוחות הוותיקים לא ישכחו אתכם? מה דעתכם לשלוח להם מייל אוטומטי שיזכיר להם לרכוש מוצרים, או מייל ללקוחות שכבר רכשו עם המלצות על מגוון מוצרים דומים? היופי של מערכות דפי הנחיתה טמון במגוון אפשרויות דיוור מתקדמות, המאפשרות לכם לשווק באופן אישי ויעיל, לכל אחד מהלקוחות שלכם.

רשמו תגובה

אם בא לך לשתף...

קבלו הצעת מחיר

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

תנו לייק

גלילה לראש העמוד