bg3s

מבנה דף נחיתה: 5 מרכיבי היסוד

דף הנחיתה מורכב מאוסף של כמה אלמנטים הניתנים להגדרה מראש. אבני בניין אלו מאפשרים לנו לבנות דף נחיתה איכותי והם יכולים לשמש כמדריכים בעת הגדרת ויצירת התוכן בדף.

מבנה מנצח של דף נחיתה

חמישה מרכיבי יסוד בדף הנחיתה

  1. הלב של דף הנחיתה

    • כותרת ראשית: כותרת זו מכילה את שם דף הנחיתה ומתארת את תוכן העמוד. על הכותרת להכיל את מילות המפתח ולהיות תמציתית וממוקדת בהתאם למטרה של דף הנחיתה.
    • כותרת תומכת (כותרת משנית): כותרת זו ארוכה ומפורטת יותר מן הכותרת הראשית ומטרתה לתמוך בנאמר בכותרת הראשית ולמשוך את הגולש לנאמר בהמשך. ניתן לשלב כמה כותרות תמיכה ולשלבם במקומות שונים בדף הנחיתה.
    • תוכן דף הנחיתה: תיאור קצרצר של השירות או המוצר שאתה מציע ללקוח. רוב הלקוחות הנחשפים לדף הנחיתה לא קוראים את כל הטקסט אלא בד”כ מרפרפים על עיקרי הדברים. מסיבה זו חשוב שבתחילת הטקסט תשלבו את המידע החשוב והמשכנע ביותר, ללא הסחות דעת מיותרות. על הטקסט המופיע בדף להיות ברור ומוכוון לקהל היעד אליו הוא פונה. כך למשל ניתן להפנות את הטקסט לאדם ספציפי (גבר, אישה, בעל מקצוע וכדומה) אותו נרצה להפוך ללקוח.
  2. תוספות

    מעבר לטקסט השיווקי, רצוי להוסיף בדף הנחיתה סרטוני וידאו קצרים בהם תספרו בקצרה מה יקבל הנרשם בתמורה להרשמה לשירות. כמו כן, ניתן לשלב בסרטון שימוש אותנטי של המוצר שלכם ועדויות של לקוחות מרוצים.

  3. יתרונות המוצר

    בדף הנחיתה יש לפרט את יתרונות המוצר או השירות שאתם מציעים. מומלץ להבליט את היתרונות באופן קריא ונעים לעין. את היתרונות כדאי לרשום באופן תמציתי ולשלב בהם טקסט משכנע.

  4. הוכחה חברתית

    לאחר שפירטתם את יתרונות המוצר, רצוי לשלב הוכחה חברתית לכך שהלקוח צריך לרכוש את המוצר או השירות שלכם.

  5. קריאה לפעולה

    בסופו של דף הנחיתה יש לשלב קריאה לפעולה, המדרבנת את הלקוח להשאיר פרטים אישיים: שם מלא, טלפון וכתובת דוא”ל. מטרת דף הנחיתה היא בראש ובראשונה להשיג “לידים” (המיילים של הלקוחות), באמצעות מתנה שמוענקת לו ולכן רצוי לציין בשלב זה את המתנה או הערך המוסף שאתם מתכוונים להעניק ללקוח.

פנו אלינו עוד היום לבניית דף נחיתה מנצח.

אם בא לך לשתף...

קבלו הצעת מחיר

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.
גלילה לראש העמוד