tumblr_myebsj2lWI1st5lhmo1_1280

יש לך תנועה בדף הנחיתה, אבל אין מכירות?

אחד האתגרים הגדולים ביותר של בעלי עסקים הוא להביא גולשים לדף. אך אתגר לא פחות גדול, לעיתים אף גדול עוד יותר, הוא המרת אותם המבקרים ללקוחות משלמים שרכשו את המוצר שלכם. היחס בין כמות המבקרים לכמות הרוכשים נקרא “יחס המרה”, ואצל רוב בעלי הדפים הוא נמוך למדי.

אם גם לכם יש ניסיון מר עם אחוזי המרה נמוכים, הרשו לנו להציג בפניכם את המילה האחרונה מגוגל- טכניקת ה”רימרקטינג”. לא מדובר בטכניקה חדשה במיוחד, אך הנגישות, הזמינות, הנוחות והיעילות שגוגל מציעים בתחום הופך את הנושא לחם במיוחד.

רימרקטינג – להפוך גולש שנטש, ללקוח משלם

השיטה עובדת בצורה הזו – גולש מגיע אליכם לדף (לא משנה איך – לינק מאתר אחר, תוצאות במנוע חיפוש, מודעה ממומנת, מפה לאוזן וכיו”ב), הוא מתעניין, גולש, בודק, אבל לא מבצע רכישה. גוגל זוכר את הגולש (בעזרת “קוקי”) והופך אותו לנגיש גם כשהוא לא אצלכם בדף.

הגולש שביקר אצלכם יכול לגלוש לאן שירצה אך מעתה, בהתאם לתוכנית שקבעתם ובצורה מבוקרת וחכמה, הוא יפגוש בפרסום שלכם בכל מקום בו יש מודעות של גוגל. כפי שאתם כבר יודעים מדובר ברוב האתרים ברשת.

היתרונות אדירים והפוטנציאל הנמצא בשימוש נכון בטכנולוגיה הזו יכול לשנות לגמרי את אחוזי ההמרה של הדף שלכם. ניתן לסמן כמטרה (“טרגט” בז’רגון המקצועי) גם גולשים שביצעו רכישה, ולעודד אותם לבצע רכישות נוספות בחוכמה ובאלגנטיות. לדוגמא, גולש שרכש אצלכם מכשיר סלולארי חכם יקבל הצעה למטען מתאים לרכב, קופון למעבדת התיקונים שלכם או כל אביזר נלווה שמתאים לרכישה שלו.

Online shopping

דוגמא נוספת יכולה לקחת את זה צעד אחד קדימה בהסתמך על סטטיסטיקות של זמן התפקוד הסלולארי ולהתחיל להציע ללקוח שלכם מכשיר חדש בפרסומות בתזמון ממוקד, בהסתמך על הידיעה כי הקודם שהוא רכש מתחיל להיחלש ולהאט את התפקוד. ניתן לדייק את הפרסומות המוצגות לפי גולשים שבחנו מוצר מסוים, או כאלו שמילאו את עגלת הקניות אך לא סיימו את הרכישה וכו’.

סקרנים לדעת איך להשתמש בשירות?

עכשיו אחרי שהבנתם את הפוטנציאל האדיר של הכלי הזה, נשאר רק לתעל אותו לטובת העסק שלכם. בתוך שירות האדוורדס של גוגל, גשו לטאב הaudiences. צרו קהל חדש דרך ה”remarketing list”, תנו לו שם ובחרו תקופת חיים למודעה. שמרו, וכך תקבלו קוד לטאג החדש. את הקוד מטמיעים בעמוד הרלוונטי. לדוגמא – אם מדובר בטאג ששם כמטרה גולשים שקנו מוצר מסוים, את הקוד יש להטמיע בעמוד בו הסתיימה הרכישה הזו.

את הרשימה הנאגרת של המבקרים בעמוד יש להצמיד לקמפיין ייעודי דרך טאב הקמפיינים,  כמו כל קמפיין אחר שפתחתם. לאחר ששמרתם את הקמפיין, יש ליצור מודעה או מודעות ייעודיות וחכמות אשר מותאמות במחשבה לאותו הקהל ששמנו כטארגט.

אם נחזור לדוגמא של גולשים שרכשו מוצר מסוים כמטרה לרימרקטינג, הרי המודעה שתייצרו צריכה להציע להם משהו שמתאים להם ולמוצר שהם רכשו. מי שרכש גיטרה למתחילים, אפשר להציג לו מודעה של מורה לגיטרה, של חוברת אקורדים לשירים וכיו”ב.

חברו את הקהל (ה-audience) החדש למודעות החדשות בקמפיין ואתם על הגל. ניתן ואף חשוב לסנן אתרים פחות מוצלחים להופעת המודעה ובכלל לחדד את המודעה עם הזמן, לפי התוצאות בשטח. מעבר לכך, כדי למקסם את היעילות ולהגיע לאחוזי ההמרה (על “אחוזי ההמרה” ו”גולש שהופך ללקוח” תוכלו לקרוא במאמר נוסף שלנו) הגבוהים ביותר, מומלץ להכין דף נחיתה מקצועי, שנוגע בגולש בדיוק במקומות הנכונים בכדי להמיר אותו מגולש ללקוח שלא רק משלם אלא גם מרוצה.

אם אתם מוכנים לעשות את הצעד שיקפיץ את הרווחים שלכם מהדף בכמה מדרגות, אנו מציעים לכם לאמץ את הרימרקטינג. אנו נתמוך בכם ע”י הכנת באנרים חכמים המותאמים לעבודה מסוג זה ואף סרטוני ווידאו, שגם הם חלק מהיתרונות האדירים של הכלי החזק הזה.

 

רשמו תגובה

אם בא לך לשתף...

קבלו הצעת מחיר

 מכונת שיווק עם דפי נחיתה מנצחים

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

נעים להכיר

ניר כתריאל, מומחה לדפי נחיתה

נגן וידאו

תנו לייק

לעמוד הפייסבוק שלנו

גלילה לראש העמוד