tumblr_n6rzkfxeOR1st5lhmo1_1280

דפי נחיתה מנצחים: מכונה לגיוס לקוחות

כבעל עסק אתה ודאי יודע שקיימות שיטות רבות לשיווק וקידום העסק שלך באינטרנט ומספר רב של חברות שמציעות מגוון רחב וגדול של שירותים לצורך כך. אך מה עושים עסקים שתקציב הפרסום שלהם מוגבל למדיה אחת? איך הם יכולים לנצל זאת בצורה חכמה שתחזיר להם את ההשקעה?

כבעל עסק אתה ודאי יודע שקיימות שיטות רבות לשיווק וקידום העסק שלך באינטרנט ומספר רב של חברות שמציעות מגוון רחב וגדול של שירותים לצורך כך. אך מה עושים עסקים שתקציב הפרסום שלהם מוגבל למדיה אחת? איך הם מנצלים זאת בצורה חכמה שתחזיר להם את ההשקעה ומהר? אין ספק שמאז הגעתה של גוגל שאלה זו קיבלה תשובה נחרצת:

היום כל אחד יכול!

היום כל אחד יכול לפרסם בגוגל ובתקציב המותאם לאופי העסק שלו. הקהל בגוגל מחפש ממש עכשיו את מה שיש לך להציע וזהו למעשה קהל “לקוחות פוטנציאלים חמים” בשונה מפרסום בעיתון, שם אתה מציע משהו לקהל לקוחות שלא בהכרח צריך או מעוניין במוצר, ולכן הוא מוגדר כ”קהל לקוחות פוטנציאלי“. בקהל מסוג זה נצטרך להשקיע הרבה מאמצים וכספים כדי לנסות ולהניע לפעולה של יצירת קשר ואחוזי ההצלחה בדרך כלל לא כל כך גבוהים.

אין ספק שמשתלם לפרסם בגוגל, אבל גם כאן עלולים לעשות טעויות…

אף על פי כן, קיימות טעויות נפוצות כאשר עסקים ניגשים לפרסם בגוגל, אשר העיקריות שבהן:

טעות 1:

פרסום בגוגל ללא איש מקצוע מוסמך. מקצוען גוגל מוסמך מוזיל עבורך את עלויות ההקלקה ודואג להניע גולשים לפעולה כל הזמן.

טעות 2:

פרסום ללא דף נחיתה – הטעות הנפוצה: במקום להפנות לעמוד ממוקד ומכירתי מפנים לאתר אינטרנט.

מטרתו של דף נחיתה – למקד את המסר ולהניע את הגולש לביצוע פעולה (כמו יצירת קשר, השארת פרטים בטופס).

רשמו תגובה

אם בא לך לשתף...

קבלו הצעת מחיר

 מכונת שיווק עם דפי נחיתה מנצחים

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

נעים להכיר

ניר כתריאל, מומחה לדפי נחיתה

נגן וידאו

תנו לייק

לעמוד הפייסבוק שלנו

גלילה לראש העמוד