tumblr_n7fg0vwDIf1st5lhmo1_1280

דפי נחיתה מנצחים – באחריות

דפי נחיתה הם עסק רציני מאוד. הלקוחות שלנו סומכים עלינו שהמוצר שאנו מציעים יעלה את ההכנסות שלהם בצורה משמעותית ומבחינתנו אין מקום למשחקים. ה”אני מאמין” הגדול ביותר שלנו ב- Landing הוא שהלקוח חייב להיות מרוצה. זה המשפט שמוביל אותנו בכל צעד משלב התכנון ועד שלב ההוצאה אל הפועל של עמודי נחיתה מנצחים ובניית החבילות שאנו מציעים ללקוחות.

עם הזמן והניסיון למדנו כמה דברים מאוד ברורים על העסק שלנו על מנת לוודא שאכן הלקוח מרוצה:

  1. השירות חייב להיות אדיב וסבלני
  2. זמן התגובה שלנו לכל פניה חייב להיות מהיר וממצא
  3. המחירים שלנו חייבים להיות נגישים
  4. דף הנחיתה חייב לעשות את העבודה – ועדיף מעבר לציפיות!
  5. אנו חייבים לתת ליווי צמוד והסברים בכל התהליך, כל הזמן.
  6. צריכה להיות גישה ישירה לסטטיסטיקות הביצוע של עמוד הנחיתה
  7. אנו חייבים, וכמובן נותנים אחריות על המוצר!

מדוע כה חשוב לקבל אחריות על דף נחיתה?

כשאתם רוכשים מוצר או שירות הוא חייב לעבוד ודף נחיתה הוא לא דבר יוצא דופן. במקרה זה המדדים להצלחתו של דף נחיתה ניתנים לבדיקה בצורה ישירה על ידי איסוף הנתונים הסטטיסטיים וניתוחם בזמן אמת. אחד השירותים שאנו נותנים הוא כמובן איסוף וניתוח הנתונים הללו בפועל.

מצב בו דף הנחיתה לא מגיע ליעדים שהוצבו לו מבחינת תנועה והמרה של גולשים ללידים, יש צורך לאסוף את הנתונים ולבצע שכלול מחדש וחשיבה מחודשת על הצעד הבא. לעומת חברות אחרות, דפי הנחיתה שלנו בLanding הם דינאמיים ומגיעים עם אחריות, דבר שאנו מוצאים כהכרחי לחלוטין בכדי לענות על הצורך הראשוני ביותר שלנו –הלקוח יהיה מרוצה, תמיד.

במידה ולא מתרחש מצב זה ואפילו במקרים בהם המטרה הושגה אך יש רצון של הלקוח או שלנו להביא את העסק למקום עוד יותר גבוה עם הכנסות רבות עוד יותר, אנו מאפשרים לבצע שינויים בזמן אמת בטווח של חודשיים מתאריך העלייה של דף הנחיתה לאוויר.

איך זה שאנחנו נותנים אחריות על דף נחיתה?

הסיבה הראשונה היא שאנחנו מרגישים שאנחנו פשוט חייבים. כשישבנו וחשבנו מה אנו צריכים לעשות כדי לתת את השירות הטוב ביותר בשוק, האסטרטגיה מבחינתנו הייתה חייבת לכלול בתוכה אחריות על המוצר. מי שלא מציע זאת, לא יכול לענות על מלוא הצרכים של הלקוח שלו.

מנקודה זו ואילך לא הייתה מחשבה של “האם” אלא מחשבה של “כיצד”. כלומר, כיצד נוכל לתת אחריות למוצר בצורה יעילה ונכונה שתיתן ללקוח מענה מושלם ולנו צמיחה וידיעה בטוחה שהוצאנו עוד לקוח מרוצה.

Man sitting in chair

 

ישנם שני גורמים עיקריים שמאפשרים לנו לתת את השירות הייחודי הזה:

  1. איכות העבודה – Landing לא מתפשרים על דפי הנחיתה; הטקסטים מגיעים מקופירייטרים מקצועיים בתחום, העיצוב נעשה ע”י מעצבים גראפיים שמתמחים בדפי נחיתה, חבילות הפרסום מבוססות על מחקר שוק מעמיק, היחס לכל לקוח הוא אישי וצמוד והכול מחובר לסטטיסטיקות ונמצא תחת השגחה קפדנית.

כשאיכות העבודה היא ללא פשרות רוב הסיכויים הם שלא יהיה צורך בתעודת הביטוח, שכן דף הנחיתה יעשה את העבודה כבר מהרגע הראשון.

  1. הסתכלות למרחקים ארוכים – ה”אני המאמין” השני שלנו אחרי שהלקוח חייב להיות מרוצה הוא שאנחנו כאן כדי להישאר ולגדול, מה שאומר שאנו עושים כל צעד לפי אסטרטגיות לטווח ארוך. מתן ביטוח ללקוחות שלנו ומתן האפשרות לבצע שינויים בדף הנחיתה גם אחרי שהוא כבר פועל אונליין, שמה את העובדה שהלקוח מרוצה לפני הרווח המיידי שלנו, מתוך הבנה שלקוחות מרוצים הם לקוחות לחיים. אנו שואפים ליצור קהילה של לקוחות חוזרים ולקוחות שמגיעים מהמלצות.

קו מחשבה זה לא מאפשר לנו לוותר על אף לקוח ומכתיב את הדרך בה אנו פועלים: מתן מאה אחוז תשומת לב לכל אחד ושירות מלא עם אחריות מלאה להצלחה של דף הנחיתה שלכם.

 

אם בא לך לשתף...