tumblr_myp93odkni1st5lhmo1_1280

איך מייצרים את דף הנחיתה האופטימאלי?

 אם אתם לא מוכנים להתפשר על תקציב הפרסום שלכם, ורוצים לקבל את המיטב תמורת ההשקעה שלכם, דף נחיתה אופטימאלי הוא ללא ספק הכלי החזק ביותר בידיים שלכם. אז איך מייצרים את דף הנחיתה האופטימאלי – זה שיודע להמיר גולשים ללקוחות? בואו להוציא מדף הנחיתה שלכם הרבה יותר ממה שחשבתם שאפשר.

במאמר זה נעסוק באופטימיזציה בטכניקת ה A/B Testing. טכניקה זו מאפשרת לכם לקחת את דף הנחיתה שלכם, להכניסו למעבדה, ולקבל תוצאות חד-משמעיות לגבי היעילות שלו. הדרך בה התהליך נעשה מייצרת תוצאות מהירות וברורות, שלא משאירות ספק לגבי היעילות של כל דף, לכאן או לכאן.

A/B Testing – איך זה עובד?

שיטת הבדיקה של דפי הנחיתה עובדת כך:

  1. אנו מעצבים דף נחיתה מעולה
  2. אנו מייצרים גרסאות שונות שלו (ניסוחים שונים, תמונות שונות)
  3. מזינים את הדפים השונים למערכת ה A/B Testing
  4. גרסאות שונות של דף הנחיתה מוצגות לגולשים באופן אקראי
  5. נתוני ההמרה נאספים

במילים אחרות, מערכת הבדיקה אוספת את נתוני ההמרה ומציגה לכם באופן ברור איזה דף עושה את עבודת ההמרה הטובה ביותר, מה שמאפשר לכם לזהות איזה אלמנטים עושים את העבודה הטובה ביותר בשביל להמיר את הגולשים לפניות איכותיות.

דף A
דף A
דף B
דף B

בשלב זה ניתן לעשות כמה דברים

א. אם יחסי ההמרה גבוהים מאוד בדף מסוים, ומספקים אתכם לגמרי, ניתן לבחור את הדף שהוכח כאידיאלי ולעבוד רק איתו.

ב. במקביל לשלב א’, ובמידה ויחסי ההמרה גבוהים אך ניתן לסחוט עוד לפי אחוזי-ההמרה – ניתן לייצר דפי בדיקה נוספים שמחדדים את האלמנטים שזוהו כמוצלחים במיוחד בשלב הבדיקה הקודם, ולהמשיך את הבדיקה לסבב נוסף.

יצירת סבב בדיקות נוסף של עמודי נחיתה משודרגים יאפשר לכם להגיע לרמה הגבוהה ביותר של דף נחיתה, וליחסי ההמרה הגבוהים ביותר בתחום שלכם, מה שיציב אתכם בראש כמובילים בתחום, וימתג את העסק שלכם בהתאם.

יתרונות לאופטימיזציה ב A/B Testing

שיטת עבודה זו, אשר תופסת תאוצה בכל העולם, ולא רק אצל השחקנים הגדולים, מגיעה עם מספר רב של יתרונות:

1. חיסכון משמעותי בכסף –    א. תקציב אחיד של קמפיין, עם מקסימום התוצאות  ב. שיטה לא יקרה בכלל להגיע לתוצאות שערכן הכלכלי עצום

2. נתונים מהעולם האמיתי – שלא כמו קבוצות מיקוד ודוגמאות, הנתונים המתקבלים משיטה זו הם מדויקים, ומגיעים בזמן אמת מקמפיין חי. הנתונים, אם כך, משקפים את המציאות בצורה הנאמנה ביותר, שכן הם תוצר שלה, ולא של הדמיה.

3. תוצאות זמינות בזמן קצר – כבר עם תחילת הקמפיין הנתונים מתחילים להיאסף בצורה מסודרת וברורה, ותוך כמה ימים אתם מתחילים לקבל כיוון.

4. דיוק מרבי – התוצאות הן חלק ממערכת רחבה ועשירה של איסוף וניהול מידע, מה שאומר שניתן לבודד מדידות של שינויים עדינים מאוד ולרדת לרזולוציה הכי מדויקת ולהגיע למסקנות על-בסיס דיוק מרבי.

5. הבנה עמוקה של השוק – התוצאות ייתנו לכם גם את דף הנחיתה האופטימאלי ביותר לעסק שלכם, וגם הבנה חדה יותר של מה מפעיל את הגולשים שלכם, מה שיכול להוביל לשינויים רבים בגישה שלכם בכל האתר, לא רק בעמוד הנחיתה. משם הדרך להצלחה   סלולה ופשוטה.

אלו הם חלק מהיתרונות של השיטה, ואנו ממליצים עליה בחום לכל לקוחותינו, בכדי לאפשר להם גישה ישירה ונטולת תיווך למידע הרלוונטי ביותר בשבילם. אם אתם לא מוכנים להתפשר על הכסף שלכם, ורוצים שתקציב הקידום הרשתי שלכם יעשה בשבילכם את הטוב ביותר – שיטת בדיקה ודיוק זו היא ללא ספק הצעד הבא שלכם בקמפיין.

אם בא לך לשתף...