tumblr_mvyx8txG0p1st5lhmo1_1280

דף נחיתה סלולרי

היום, עסק שרוצה להמשיך ולצמוח דרך הרשת חייב (!) עמוד מעוצב לסלולארי, שכן הסטטיסטיקות מראות בבירור כי אפילו עמודים שנלקחו כמו שהם ורק קיבלו כמה נגיעות אסטטיות בכדי שיתאימו לגודל המסך הקטן לא עושות את העבודה

עד לא מזמן עסקים המקדמים את עצמם באינטרנט בכלל לא חשבו על דף נחיתה סלולרי, אך בעולם המהיר בו אנו חיים, זה שיש לך דף נחיתה שהוא לא מותאם למובייל – זה פשוט פספוס. מהפכת המידע ממשיכה להתגלגל ואיתה הטכנולוגיה שרצה בקצב אדיר. כיום כמעט בכל כיס בישראל נמצא סמארטפון – טלפון סלולרי חכם – מחשב כיס בעל עוצמת מחשוב שעולה על זו של מחשבי נאס”א בהם השתמשו בזמנו להנחית חללית על הירח. אז איך העסק שלך משתלב בכל העוצמה הזו?

יותר גולשים מחפשים בסלולר

החיים האינטרנטיים כיום הולכים ונוטים יותר ויותר לתוך העולם הסלולרי, כאשר העלייה בנגישות האינטרנט מכל מקום ובכל זמן יצרה מגמה חדה וברורה – יותר ויותר אנשים עושים חיפוש דרך הסמארטפון. התוצאה של שינוי זה עודדה עולם שלם של עיצוב חכם – עיצוב לסלולר. לא עוד עיצוב גדול שמבוסס על המחשבה כי הגולש יושב מול מסך גדול במשרד, או אפילו עם מחשב נייד בבית-קפה אופנתי. היום, אנשים מחפשים תשובות לשאלות שלהם – על מוצרים, שירותים וכל דבר אחר – תוך כדי הליכה עם הכלב לסיבוב, ישיבה עם חברים בבר השכונתי, או המתנה בתור לבנק.

דף נחיתה סלולרי
דף נחיתה סלולרי

בלי דף נחיתה סלולרי – אנו נשארים מאחור!

כל בעל עסק שסומך על האינטרנט כמקור פרסום והכנסה (עיקרי או משני) צריך היום לייצר דף נחיתה סלולרי, ויפה שעה אחת קודם. יותר מזה, ניתן לזהות בבירור כי כל החברות הרציניות שעומדות עם האצבע על הדופק בכל מה שנוגע למגמתיות של השוק ותנועת הלקוחות הפוטנציאלים, כבר מזמן יצרו דפי נחיתה לטלפונים חכמים והן אלו אשר נהנות מזרימת הלקוחות הקבועה, בעיקר בתחומים בהם רוב המתחרים עוד מגמגמים ולא הספיקו להבין את הטרנד.

שימו לב – חשוב מאוד להבין כי דף הנחיתה בו השקעתם עבודה ומחשבה, לא עובר דרך המסך הסלולארי. היום, בשביל לייצר קמפיין מנצח באינטרנט אתה חייב (!) עמוד מעוצב לסלולרי. הסטטיסטיקות מראות בבירור כי אפילו עמודים שנלקחו כמו שהם ורק קיבלו כמה נגיעות אסטטיות בכדי שיתאימו לגודל המסך הקטן, לא עושות את העבודה. אם אתם רוצים לקבל יתרון בהובלת השוק שלכם – יש ליצור דף נחיתה סלולרי ספציפי.

מפרסם בגוגל בלי דף נחיתה סלולרי?

מאות אלפי עסקים ברחבי העולם משתמשים בשירות הפרסום של גוגל, ורבים מהם בטוחים כי הם עלו על הגל שכן הם “השכילו” לבחור את האפשרות שמציעה גוגל של “הצג בסמארטפונים”. אמנם אופציה זו תדע לעיתים לדחוס את דף הנחיתה שלכם לכדי הגדלים הסטנדרטיים בתעשיית הסמארטפון, אך התוצאה לרוב היא יותר הוצאה – ירידה משמעותית באחוזי ההמרה של המודעה. הסיבה כמובן היא עמוד שעוצב על מנת להראות טוב על מסך גדול ופשוט לא עושה את העבודה כשהוא דחוס לגודל הסמארטפון. מי שבאמת קוטף את הפירות הוא מי שהשכיל ללכת בעקבות הגדולים ולהעמיד עמוד נחיתה סלולרי לתפארת, שעומד בחוקים והכללים המדויקים של הסמארטפון ולוקח בחשבון את הטכנולוגיה השונה לגמרי שנמצאת בקצות האצבעות של משתמש הקצה, הלא הוא הלקוח שלכם.

הטיפים שלנו לדף נחיתה סלולרי מנצח

  • הציגו את ההצעה / המסר השיווקי בצורה ממוקדת ויעילה
  • קראו לפעולה מהר ככל האפשר ובאופן בולט
  • בטופס השארת הפרטים אפשרו להשאיר עד 2 שדות (שם וטלפון או שם ומייל)
  • שלבו כפתור “חיוג ישיר” בדף הנחיתה שבלחיצה עליו ייאפשר ללקוח לחייג אליכם
  • שלבו כפתור “ניווט באמצעות וויז” שיאפשר ללקוח להגיע לבית העסק שלכם בקלות

אנו מקווים שהצלחנו להעביר ואפילו במעט את חשיבותו של דף נחיתה סלולרי איכותי.

לייעוץ חינם ולקבלת הצעה לעסק שלך:

אם בא לך לשתף...