tumblr_n2k0y8bxXE1st5lhmo1_1280

מה הדבר החשוב ביותר בעמוד הנחיתה שלך?

זה כבר זמן רב שאנשים בתחום השיווק הרשתי הפנימו את העובדה כי בלי עמוד נחיתה איכותי אחוזי ההמרה פשוט לא מוכיחים את עצמם. דף נחיתה ברמה גבוהה לעומת זאת, הופך את האתר שלכם למכרה זהב ומייצר אחוזי המרה מעולים במיוחד.

אז מה הסוד הגדול שעומד מאחורי עמודי הנחיתה המוצלחים ביותר? איך גם אתם יכולים לוודא שעמוד הנחיתה שלכם עושה את העבודה הטובה ביותר עבורכם? שאלות אלו ראויות להתייחסות ובדיקה מדוקדקת ואנו מציעים לכם פיתרון המבוסס על ניסיון והצלחה מרובים בתחום.

שימו לב שגם אם עמוד הנחיתה שלכם עובד בשבילכם, ישנו סיכוי יותר מסביר שעם עוד קצת תשומת לב לפרטים הקטנים תוכלו להפיק עוד יותר. כל מה שצריך הוא ידע והעמקה ומגע של יד מקצועית.

מיתוג: במה אתם נבדלים מהמתחרים שלכם?

בואו ונצא רגע מנקודת הנחה כי המוצר שאתם מציעים הוא לא יחיד במינו לחלוטין. בין אם מדובר בשירות כמו בניית דפי נחיתה ובין אם מדובר במוצר כמו טלפונים סלולאריים, יש הרבה חנויות והרבה מתחרים בשוק.

ההתמקדות בבידול שלכם משאר השוק יוצרת את הבסיס לעמוד נחיתה מוצלח מהסיבה הפשוטה: מי שמחפש את המוצר או השירות שלכם ברשת, ראה או יראה עוד כמה עמודים של מתחרים באותו התחום. למה שהוא יבחר דווקא בכם?

דוגמאות לבידול ניתן למצוא במספר קריטריונים:

  1. מחיר – מחיר אטרקטיבי במיוחד מהווה יתרון משמעותי שכדאי למנף דרך עמוד הנחיתה. אם המחיר שלכם נמוך רק בקצת ממחיר השוק הממוצע, לעיתים עדיף לא לספר עליו כלל או לפחות לא כעוגן לנבדלות. בנוסף, אם אתם מדברים על מוצר יוקרה, לעיתים המחיר צריך להיות גבוה. אך מתוך הכרות עם הלקוחות שלכם וקהל היעד באופן כללי, תוכלו לדעת כי מה שהם מחפשים כדגש הוא לאו דווקא המחיר ולפעול בהתאם.
  2. הבטחת מותג – כשאתם מבטיחים אחריות על המוצר, בייחוד בשירותים שלא נהוג לעשות זאת, אתם זוכים לנקודות רבות. מומלץ להבליט זאת בצורה חכמה בעמוד הנחיתה, כנעילה לתהליך ההמרה של הגולש ללקוח. אנו למשל מציעים לכל לקוח אחריות על דפי הנחיתה שלנו, דבר הייחודי רק לנו.
  3. קשר אישי – יצירת הכרות ואמון עם הגולש היא קריטית להמרה למכירה (קראו עוד על מודל “להכיר/לחבב/לבטוח” במאמר נוסף שלנו). לעיתים הדבר הנכון לעשות הוא להשתמש בתמונה ו/או ווידאו ליצירת הקשר הנדרש עם הגולש בכדי להפוך אותו ללקוח.

Fotolia_10056570_M

מוכנים להתחיל לעבוד?

הדרך לדף נחיתה נבדל, וליצירת נבדלות ברורה ביניכם לבין המתחרים שלכם מתחילה בהכרות איתם. צאו לשוק, חפשו את המתחרים שלכם ולמדו את העסק שלהם. אם אינכם נבדלים צרו נבדלות ו”שימו עין” על עמודי הנחיתה של המתחרים המצליחים והכושלים כאחד. ניתן ללמוד משניהם, מה כן לעשות ומה לא לעשות.

דבר נוסף וחשוב הוא התייעצות ועבודה עם איש מקצוע. לעיתים תוכלו למצוא כיצד אתם נבדלים משאר השוק בצורה ברורה ואף ביותר מתחום אחד. יכול להיות שאתם מציעים מכשיר חדשני עם מחיר זול בהרבה יותר מהמוצע בשוק, עם יחס אישי, אחריות ועוד. מה להבליט? את הכול או רק חלק? אולי עדיף רק את המחיר?

אחד הדברים שחשוב להימנע מהם הוא רושם ראשוני כושל. אם גולשים יצרו יחס ישיר ביניכם לבין רושם גרוע, התוצאות יכולות להיות מסוכנות לעסק שלכם. הדבר היה נכון בעבר בעידן העסקים המקומיים והיום הוא נכון שבעתיים בעידן הרשתות החברתיות. שם טוב ושם רע יכולים להתפשט באותה המהירות ולכן אנו מציעים לעבוד בצורה מסודרת, עם מחשבה מרובה תוך בדיקה עמוקה של השוק ומעקב אחרי התוצאות, כדי לוודא שהכול עובד כמו שצריך.

רשמו תגובה

אם בא לך לשתף...

קבלו הצעת מחיר

  • שדה זה הינו למטרות אימות וצריך להישאר ללא שינויים.

תנו לייק

גלילה לראש העמוד